Annons:
Etikett4-black-metal
Läst 1052 ggr
[Hellrazor]
4/6/13, 10:39 AM

Tips.

Annons:
Greigh
4/6/13, 11:17 AM
#1

Slå ihop Armagedda med Arckanum, Svarti Loghin, Setherial och Woods of Infinity, så har vi lätt Sveriges bästa BM-band!

[Hellrazor]
4/6/13, 11:21 AM
#2

1# Jag har inga som helst invändningar. Mer än att man kanske skall peta in Craft med, i mitt tycke.

Åh, Setherial. Skall kasta på vinyl omgående. Efter man nött lite Shining.

Greigh
4/6/13, 11:27 AM
#3

#2
Glömde ta mig fan Craft. Illa pinkat av mig!

Finns dock mycket bra svensk black som ligger och döljer sig bakom ridån.
Bestial Mockery, Sigrblot, Blodulv, Thy Primordial, Sorhin, Zobibor.
Jaa, listan kan bli långer!

[Hellrazor]
4/6/13, 11:30 AM
#4

3# Det glömde du, ja. Men nu är vi på rätt spår. Och kan styra in den vilsna.. ungdomen på rätt spår musikaliskt. Mycket bra av oss.

Sorhin, kanske? Som du sade, listan kan göras lång. Oändlig. Finns så mycket pärlor som förtjänar lite mer uppmärksamhet. Fast alla har väl kanske inte tålamod eller intresse. Att fördjupa sig och utvecklas är dock alltid roligt.

Greigh
4/6/13, 11:46 AM
#5

#4
Man får ju inte glömma Mordant, som dessutom har ett nytt projekt igång som jag hade tänkt göra en ny tråd om, ifall man gillar Dissection.

[Hellrazor]
4/6/13, 11:48 AM
#6

5# Haha, ja. Jag satt just och tänkte på Dissection. Passande.

God idé, med lite nya trådar. Verkligen en god idé.

Kanske hamnade lite off topic nu i allmänhet. Men det är lätt hänt.

Annons:
Greigh
4/6/13, 11:55 AM
#7

#6
Nej då, detta utmärker sig som en tips-tråd ^^. Här ligger fullt med tips redan :P

[Hellrazor]
4/6/13, 12:01 PM
#8

7# Bra att du har bättre koll på vad det är för tråd, än mig. Hade redan glömt. Trots skapandet av den.

Såg nu att du skrivit Sorhin. Jag upprepade. Virrigt.

Tipsar om att inte tipsa om Watain. :(

Greigh
4/6/13, 12:07 PM
#9

#8
Tipsar aldrig om Watain, men jag tipsar gärna om Mephorash:

[Hellrazor]
4/6/13, 12:10 PM
#10

9# Bra, bra.

Jag får väl tipsa loss lite mer också. http://www.youtube.com/watch?v=Db_qwtgKWZ0 Vet dock ej hur man får det till fönster som du gör. Skiter dock i vilket. Förhoppningsvis orkar folk klicka på länkarna. Kanske är för mycket att hoppas på.

Nåväl. Antaeus.

Greigh
4/6/13, 12:28 PM
#11

#10
Under textfältet finns en sektion som heter "Övrigt"
Där finns alternativet "Infoga video", och då kopierar du bara youtube-adressen och klistrar in där :)

Jo tack, Anateus är jävligt bra!
Får också tipsa om:

[Hellrazor]
4/6/13, 12:55 PM
#12

11# Det var så pass enkelt.

Wolves in throne room har jag också glömt. 

Ahh, jo. Bra länkar hittills. Från din sida. Jag har en känsla av att denna tråd till stor del kommer tillhöra oss, heh. Även om andra gärna får hänga på också.

[Hellrazor]
4/6/13, 12:55 PM
#13

Ha, så det var så enkelt. Tackar.

Annons:
Greigh
4/6/13, 1:01 PM
#14

#12
Yes, så enkelt var det XD

Jo, jag förstår inte varför sajten är så inaktiv? Vi är ändå över 230 medlemmar. Att dela musik och erfarenheter är ju riktigt kul liksom :P

[Hellrazor]
4/6/13, 1:19 PM
#15

14# Nej, vet inte heller. Beror väl på lite hur den drivs, och så vidare. Och "hårdrock" är ju ett ganska brett ämne, som man kan tolka lite hur som vad som skulle kunna tänkas passa in. Jag tror faktiskt inte att så många som huvudsakligen gillar t.ex bm har hittat hit.

Härligt. Det finns mycket bra att upptäcka och hämta.

Försöker undvika det allra mest uppenbara, ändå. Lite trist. Men vad sägs som lite Taake kanske? Nu fick jag beslutsångest.

Greigh
4/6/13, 1:40 PM
#16

#15
Men jag tänker på sajten rent allmänt. Det är väldigt sällan någon som skriver här överhuvudtaget. Innan du kom in, så kunde det gå 1 månad mellan varje uppdatering :P

Taake eller Tsjuder, why not? ^^.

Upp till toppen
Annons: