Annons:
Etikettallmänt
Läst 4102 ggr
Fridaaaa
12/8/11, 6:55 PM

Medlemspresentation

Tänkte det vore roligt med en medlemspresentation så man lär känna er medlemmar bättre och ni lär känna oss Medarbetare + Sajtvärd bättre?
Lägg gärna upp bild med, vore roligt Skrattande

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

  • Redigerat 9/3/21, 3:30 PM av Niklas
Annons:
felixhaljeskog
12/8/11, 7:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag heter Felix Häljeskog och är Sajtvärd här på hårdrock.ifokus!
Jag är en snubbe som har flyttat runt mycket den senaste delen av mitt liv, och har nu hamnat med min flickvän Lise (Ratlings här på ifokus) i Gnesta men även nu så ska man flytta igen men den här gången för att slå sig till ro ett tag (hoppas jag) med Lise.
Men nu ska vi inte gå in på hela min livshistoria inte :P
Intressen kanske e bra å veta också. Jag gillar eller älskar att fota, och leka i photoshop, men musiken är också en stor del av mitt liv. Största intresset är nog att vara med Lise, det slår allt :D
Jag går i skolan nu, men ska hoppa av för att börja jobba.

Kan även tillägga att jag är fotbollsgalen och självklart Gnagare!

Här kommer en skit snygg (NOT) bild på mig också xD

[Koppsal]
12/11/11, 11:39 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mitt namn är Melissa! Går första året på gymnasiet, Estet media. Älskar att jobba med photoshop och andra bild/film redigerings program. Mitt andra största intresse är djur! Jag har just nu två små gerbiler hemma. Och de är mitt allt! Min dröm är att ha ett omplaceringshem för djur, men det kommer nog inte bli möjligt inom de närmaste 20 åren. Mitt tredje största intresse musik! Det blir väl runt 4 - 8 timmar per dag som jag lyssnar på olika slags musik.! Jag älskar att resa och hittills har jag varit i 9 olika länder. Jag är halvengelsk Och min pappa bor i England.

Sen var det väl inget mer tror jag. xD
Slänger också in en liten bild på mig där jag har lockigt hår. Vilket jag aldrig brukar ha.

Fridaaaa
12/11/11, 12:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Frida heter jag, är 21 år gammal.
Bor ute på landet, vilket jag trivs bra med! Glad
Har stort djurintresse, har rätt många djur nu tillsammans med pojkvännen.
Andra intressen är fotografera, lyssna på musik, datorn mm Glad

Tog studenten 2009, nu jobbar jag som vikarie på förskolor när jag blir inringd, annars arbetslös, vilket suger såklart!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ratlings
12/12/11, 2:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Lise heter jag och är Medarbetare här. 
Bor ihop med min pojkvän, som ni säkert vet nu är sajtvärden Felix Tungan ute Jag är arbetssökande, galen i djur och älskar att fota. Har försökt gå gymnasiet… Men det har inte riktigt funkat. 
Jag äger 4 råttor och snart en guldhamster, och dom är mina älskade barn. Kyss På fritiden umgås jag mest med Felix.. Och sitter vid datorn.. :p

// Lise
When nothing goes right, go left!

[cookies]
12/12/11, 3:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag heter Kristoffer och är 16 år gammal, även jag är Medarbetare här Glad Jag går första året på teknikprogrammet. Mycket matte, men kul ändå. Jag gillar spela xbox/dator, vara med kompisar, träna badminton, köra motocross, cykla, grejja med mina kuber :D och spela gitarr Glad För övrigt så har jag spelat trummor för några år sedan men dock slutat och börjat med gitarr hemma istället Flört

För övrigt så samlar jag på energidrycker xD

(det är jag som är på min avatar-bild, lite olik den jag laddade upp xD)

[stblues35]
12/13/11, 5:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Tjolahopp alles! Stefan heter jag och bor en bit utanför Sundsvall tillsammans med sambo och 2 av mina 4 barn.:) Intresset är väl just det med barnen då och lite strategispel då och då:)
Gammal hårdrockare är jag:) Första skivan jag köpte var i början av 80-talet..Scorpions "Love at first sting"..bra låtar på den:) Och det var ju ingen tvekan på vad man gillade:) Säger som en radioprofil i USA."Om det inte är Heavy metal,är det skit":)

Och bild skulle det också vara..så den kommer:)

Annons:
sighni
12/23/11, 6:58 PM
#7

Mina största intressen är djur och musik fr.a. hårdrock/metal. Jag är 51 år och förmodligen äldst här. Det innebär att jag började lyssna på hårdrock på 70-talet men musik fanns redan från början dvs 60-talet. Min pappa spelade flera instrument och jag tyckte mycket om att sjunga när jag var barn. Sedan lärde jag mig spela piano och orgel. När jag var yngre spelade jag i olika grupper och var aktiv i min hemstads musikförening. Jag har också arrangerat konserter för en djurrättsorganisation som jag är aktiv i. Min sambo spelar gitarr och är oehört skicklig på det. Han har också spelat i olika grupper och orkestrar. Vi bor på landet med våra hundar och katter.

[Thiah]
12/28/11, 6:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Katarina, Kattis, heter jag och jag är hela 28 år gammal enligt officiella källor men säkert inte mer än 17 enligt själen. Flört

  • Bor i Finland sen 6 år men är från Stockholm
  • Eftersom Sajtvärden är gnagare måste jag ju meddela att jag är DjurgårdareTungan ute
  • Gillar Sport i alla dess former, speciellt om dom kommer med öl
  • Jag har en stor hink humor(dålig och snuskig helst), ironi och munterhet varthän jag går
  • Jag upplevs visst som snäll
  • Jag älskar smile gubbar
  • Lyssnar på det som faller mig in vilket är ett otroligt brett spektrum
  • Blev just färdig Närvårdare( typ barnsköterare+ undersköterska)  här i Finland, jobbar därför på dagis med massor av små juveler, gått medielinjen på gymnasiet
  • Kan inte klappa i takt och tänka samtidigt
  • Sjunger gärna tillsammans med vänner men inte framför andra (har fått höra att jag visst låter helt okej heller - inga fåglar,glas eller trumhinnor har exploderat ännu)
  • Har två katter men strävar , till sambons stora frustration, till att bli som the crazy catlady i The Simpsons.
  • Tittar väldigt gärna på serier som  Top gea ,The Big bang theory,, Family guy, The Simpsons, American Dad.
  • Gillar Stand up
  • Älskar Böcker
  • Kanske spelar lite teve/dataspel…
  • Kan  i vissa kretsar klassas som en nörd.. En titel jag mottar med glädje!

Enligt min sambo ser jag visst mera ut som den bifogade filen än på min avatar…. Han har tagit den i smyg i somras, den j**eln Flört

tezzla
1/5/12, 5:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Therese heter jag bor i utanför söderhamn/hälsingland med sambo och 3 hundar som är största intresset och det som tar upp min tid mest utöver jobb, vänner!

jag håller i hundträning 3 ggr i v, går andra kurser med mina hundar och hoppas på att komma ut på tävlingplanen detta år.

film och mat ligger också varmt om hjärtat

Itchy
1/10/12, 6:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

#1 lustigt nu när jag tänker på det…jag tror bestämt att du & din bror Linus gick i samma klass som min lillasyster på Oxhagsskolan :P

(kopplade inte namn & efternamn förän nu)

Sofia heter jag, är 22 år bor i Örebro.

min stora passion i livet är mina råttor, och jag sysslar även en hel del med foto. men sitter gärna hemma & spelar lite onlinespel med polarna om inget annat fnns att göra ^_^

You can't spell Bitchy without Itchy

NathalieT
1/30/12, 8:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Hej jag heter Nathalie och jag hittatde hit för ett par minuter sedan :)

Mitt största intresse här i livet är djur och då framför allt hundar och hundträning! Jag har en Lagotto Romagnolo hane som heter Pelle och han är mitt allt!

Förövrigt så älskar jag musik och jag lyssnar på hårdrock, metal och liknande. Jag syns också ofta med kameran runt halsen!
Vilken tråkig presentation känner jag haha :p

Jag har i princip inga bilder på mig själv (jag avskyr att vara med på bild) så den här är den bästa jag har :p

[ghostdoggy]
2/8/12, 2:34 PM
#12

orkar ärligt sagt inte skriva en ny press =P ni får helt enkelt klicka på min Avatar ist enklare så =)

Metnal
8/14/12, 10:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Hej!

Linnéa heter jag och är bosatt i Svea rikes metalstad: Göteborg ;)

Jobbar gör jag lite överallt: från att klippa gräsmattor till att reparera kärnkraftverk.

Spenderar fritiden med att träna cheerleading (med mina små rockerspojkar..) och gymma, därimellan lite modellfoto eller konserter med osignade band. (Har blivit lite kasst med det på senaste dock..)

Rammstein är bandet i mitt hjärta.

Mer vet jag inte vad jag skall skriva, mer än att ni kommer antagligen se mig mer här :D

Ta en kik på min blogg:
http://thefatcheerleader.com

Kolla gärna in min blogg! http://thefatcheerleader.com

Instagram: @metnalized

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
nattinamnam
1/10/13, 4:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Hejsan!

Natalie heter jag, född 1995 och bor i Sundsvall. Går ledarskaps programmet på gymnasiet, gick tidigare film i Umeå. Hittade nyss hit och har suttit och kollat runt på iFokus hela natten… Älskar musik. För det mesta så är det lite äldre musik som faller mig i smaken. Jim Morrison är och kommer troligtvis föralltid att vara högst upp på min "den ultimata mannen listan". <3 åh :')

Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...

[PuffBuck]
1/11/13, 7:42 PM
#17

Nä, nu måste man fråga! Ledarskapsprogrammet? Vad är det man utbildar sig till genom det? Hah, ingen koll här.. ^^

nattinamnam
1/12/13, 5:57 PM
#18

En ganska bred linje med 2 inriktningar, hälsa och fritid eller pedagogisk. Själv så går jag pedagogisk, tänkte vel plugga vidare senare :). Man kan utbilda sig till saker som polis, socionom, beteendevetare, de flesta typer av "ledare" inom föreningar och sådant, idrottslärare… Ja :)

Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...

[PuffBuck]
1/14/13, 9:24 PM
#19

Tack för den kunskapen! ^^ Det låter intressant, var så otroligt mycket bredare än vad jag trodde :O

Rasken90
2/1/13, 6:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Tjotjo

Daniel heter jag och har varit hårdrockare sen morsan tryckte ut mig med navelsträngen runt halsen..På grund av det har jag även fått synfel och bär antingen linser eller glasögon, beror på tid på dygnet och om det är något särskilt man skall göra..

Är 22 år, samt förlovad med Andrea (Kiyona här på i fokus). Samt är jag arbetssökande sen i slutet av december..

Spelar även mycket datorspel och är även med i spelföreningen Skymningen som huserar här nere i Varberg, 8 mil söder om Göteborg ;-)

Har även en elgitarr här hemma, men jag är inte så jävla duktig på den..Står mest i ett hörn och samlar damm :p

Lyssnar på All jävla Metal!

Är väl ungefär så jag ser ut nu.. men inom en snar framtid lär jag väl se mindre rund ut i ansiktet då jag börjat med LCHF också..

Men det var väl allt tror jag? :-)

Annons:
Greigh
2/3/13, 6:13 PM
#21

Tjena, mitt namn är Jeff Johansson, men kommer inom kort byta namn till "Greigh", då det sällan är någon som kallar mig för mitt tilltalsnamn längre.

Jag är en 26 årig kille och är egentligen uppväxt i Punkens tecken. Allt ifrån svensk trallpunk till den hårdare D-takt kängpunken. Jag har alltid älskat att utforska inom musiken och fastnade så småningom för Metal av alla dess slag. Hade en Svart Metal period från när jag var 12 år gammal och köpte min första Burzum-vinyl under samma årsgång. Idag är jag så bred inom musiken att jag varken kallar mig för punkare eller hårdrockare - jag är helt enkelt bara en musik-entusiast med smak för hårdare form av musik.

Jag är uppväxt och bor fortfarande likt Daniel här ovanför, i Varberg. Är sambo och nybliven fader till en 9 månader son som jag försöker ämna så mycket tid som helst åt. Är också arbetssökande och kämpar hårt med att hitta ett arbete.

Utöver musiken så älskar jag film, främst djupa surrealistiska filmer och independent-skräck som inte sticker ut ibland mängden. Har för tillfället en filmsamling på omkring 1500 filmer och samlingen växer ständigt.

[nathalie44]
4/22/13, 7:26 PM
#22

Hej

är ny här och heter Nathalie och jag är 11 år och värkar vara yngst här x) Men mina intressen är musik, piano och ridning. Mina favorit band är Hollywood Undead, Linkin Park, Amaranthe och Halestorm :D Gillar även djur har två katter :P lyssnar på musik när jag vaknar tills jag kommer till skolan på rasterna, när skolan är slut, när jag kommer hem och när jag ska sova x)

(har ingen bild på mig laddar upp nån sen)

[GerbilLooover]
4/24/13, 7:22 PM
#23

Hej!

Jag heter Alexandra och är 12 år. Älskar verkligen musik! Fast inte pop och sån som typ alla lyssnar på då :P Men rock älskar jag! Lyssnar mest på Linkin Park och Amaranthe, som då är mina favoriter, men jag lyssnar också en hel del på Hollywood Undead och brukar lyssna på några enstaka låtar från andra band :) Lyssnar på musik nästan direkt när jag vaknar, på bussen till skolan, på rasterna och på fritiden, så det blir en del timmar med musik 😉

Förutom musik älskar jag också djur och film, mitt favoritdjur är gerbil och har två gerbilpojkar här hemma! Jag har också två undulater.

I filmväg gillar jag väl det mesta inom äventyr, action och skräck, mina favoritfilmer är Saw och Sagan om Ringen :)

DaniPoo
12/13/13, 12:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Tja! Mitt namn är också Daniel :P
Jag föddes 89 och hade också snöret lindat runt halsen! Dock klarade sig min syn fin fint! Psyket går däremot att diskutera haha

Älskar musik och har spelat stämband i ett antal olika band.
Spelar även många andra instrument hellre än bra!
Pluggade musik i gymnasiet med extra inriktning på sång.

Är väldigt nördig innom Datorer/3D/Programmering/TVspel.
Men inte nödvändigtvis super bra på det (If that makes any sense).

Är för närvarande singel.
Gillar att öla med vänner. Tittar på en hel del anime, och lirar ofta på Wiin elr PS3n. 

naturkunskap och fysik är mina favorit ämnen i skolan men matte är det ämnet jag är bäst på även om jag tycker det är skit trist.

Är ap dålig på sånna här presentationer..
Om ni undrar något så kan ni alltid fråga.

DaniPoo
12/13/13, 12:04 AM
#25

Av någon anledning så kom det jag skrev dubbelt.

Nightslime
3/11/14, 11:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Hej,

jag heter Rickard och jag föddes 1979.

Jag är singel men hoppas på att träffa "den rätta" snart.

Bor i ett hus på landet så man kan spela hårdrock på hög volym när man vill på dygnet… :)

Åker alltid på Sweden Rock Festival varje år och har gjort det sedan 1998. Älskar att gå på diverse konserter och missar aldrig när Iron Maiden spelar i Sverige.

Ett annat stort intresse är att köra MC (HD softail) och vara ute på sjön med båten eller varför inte på en fantastisk hårdrockskryssning med en finlandsbåt!?

Var inte rädda för att fråga om det är något ni undrar… :)

Aryana
8/29/14, 3:00 PM
#27

Hej,

Namnet är Mariell, föddes med sång och har utövat en del musik genom min uppväxt. Frontar i dödsmetallband och är 25 år rikare. Sångexamination i bakgrunden och ett skarpt sinne för att leverera onda avgrundsljud från stenåldern.

Be grateful - check your motives - act with love - watch you attitude - forgive

Annons:
Upp till toppen
Annons: