Draconian - Not Breathing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Förstår inte hur Doom metal kan vara så bra? börjar nog bli mitt nya favo genre..
Grym låt av ett grymt band!
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Doom är tungt, härligt och djupt :)
Vilket resulterar i grym musik! :D
Kan verkligen även rekommendera denna låten! :D
Jo du lade upp den någon annan gång den e skön!
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Såg Candlemass 2010 och lyssnade in mig en del på dem 2011 (främst plattorna med Messiah Marcolin), gillar också starkt Draconian ! Undrar hur det ska gå utan kvinnlig sångerska nu.. hon har slutat vad jag förstått :/
#3 Jo hon har ju de men dom letar ny kvinnlig sångerska nu :) Synd bara att det nog inte kommer vara det samma..
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Draconian är ett fett sjukt bra band =) Önskar man kunde se dom live nån dag ^_^ älskar hans röst nom nom
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#5 ja dom e ju de!! :D
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Synd bara att jag inte hittar min älsklingslåt med dom… måste nog lyssna igenom allt igen för att hitta den haha
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Jobbigt å inte veta va den heter :P
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
aaa men då har jag ju nåt framför mig att göra när man spelar WoW :P
-Albert Einstein
precis!
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Jag är inte så insatt i doom metal och är ofta för rastlös för att orka lyssna på så pass långsam musik, men Swallow the Sun's album Hope har jag lyssnat igenom otaliga mörka höstkvällar.
Kan bara rekommendera för dem som inte hittat bandet ännu - pröva!
Edit: inbäddningen av videon tycks inte fungera, välj 'visa i nytt fönster' så kan du se videon på youtube.
Jag har faktiskt svårt för Swallow the sun, vet inte varför, men de e kanske någon enstaka låt jag har gillat me dom :P
De finns ju vissa låtar inom doom som inte e helt slöa också ;)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
<33333333333333333333333333333333
Upptäckte nyligen Draconian, Riktigt bra band är det.Nu är jag inte så insatt metal genrer, men Agalloch gillar jag verkligen. Kan rekommendera. Tror det ska vara Black Metal.
Death Come Near Me är en gammal favorit hos många fans..
Mina favoritlåtar är Daylight Misery, The Cry of Silence och The Morningstar.
Nya hyllningen till Lake of Tears, Demon You/Lilly Anne är en ny favorit, där nya sångerskan Heike sjunger. Fantastisk röst !
Draconian är lätt ett av de bästa banden någonsin, önskar jag får se dem igen, var så många år sedan sist och de spelningarna jag sett var inte sådär superbra, de är mycket bättre nu.