Allseende ögat i hårdrock
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Illuminati Eliten som jobbar bakom ridån, (som styr politikerna) bankerna som är bakom EU etc… deras symboll är det
"ALLSEENDE ÖGAT"
Har ni sett vilka band som har detta ögat?
om de medvetet eller omedvetet andvänder det?
Jag har nydligen sett det på Iron Maidens scenshow här ifrån 2008
kolla Nikos baskagge skinn:
steve harrys linne
"allseende ögat i en triangel"
detta är frimurarnas(Illuminati) deras gud och symbol
det är en symbol för solguden Rah ifrån det gammla egyptien
Vart har ni sett det allseende ögat?
har ni lagt märke till det?
Lägger in en bild på det allseende ögat som är finns på USA dollarn så att ni förstår vilken symbol att hålla utkik efter.
på dollar sedeln står det under det allseende ögat
på latin:Novus ordo seclorum
NEW WORLD ORDER
en ny världsordning, det är detta vi ser nu i världen bla
EU, länder löses upp alla gränser etc.
Man vill ha bort kontanter och bara digitala pengar som man sedan
kommer att inflra personliga RFID-CHIP på människor och skapa
ett 1984 George Orwells samhället.
Låter otroligt ja, men det finns en del svar för varför så mycket skit och chaos är nu i världen den är nämligen inte styrd av de vi tror (politikerna)
mer info på www.vaken.se www.infowars.com
/Peace
Gamma Ray har ju albumet New World Order som handlar en del om Illuminati.
Sen har jag sätt Heaven Shall Burn tror ja de e som har en tröja med Symbolen på :P
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Felix: ja gammaray för tusan!!
heaven shall burn är det ett gammalt eller nytt band?
är han på bilden med i heaeven shall burn?
#4 Nja dom har funnits ett tag men de e nu på senare tid dom har blivigt mer kända ;)
Nej han e bara en modell för att visa tröjan :P
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Hårdorckens fader? i alla fall farfar Ozzy Osbourne.
En av de världsledande figurerna inom Hårdrocken som även är med i legend gammla bandet Black Sabbath.
Finns det en andledning till att vissa band blir väldigt framgångsrika och andra inte? jag tror det verkligen (inte i alla fall) men som black sabbath och Ozzy det är sjukt stort.
på denna singel DREAMER visar Ozzy oss tydligt vilka han tjänar.
"Det Allseende ögat" = Illuminati de som styr denna världen, styr musik industrin, Hollywood etc Många av dagens tv Idoler är skapade av Illuminati och de täker ena ögat för att visa(symbolism).
Allseende ögat med Ozzy i form av en rektangel och han tittar inuti detta är mycket vanligt bland artister bla, Rihanna, Lady gaga samt Madonna.
Jag tror inte dom styrs utav Illuminati, tror dom mer tycker de e en cool grej bara..
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Vissa vet nog sedan inget om symbolen, men vissa vet utan tvekan om det. som med Iron maiden, de har ju Egyptiskt tema eller hade förr 1985 och sedan va det 2008 tror jag som scenshower inte säkert de vet.
Men det är i alla fall Elitens gud solguden Rah(satan) de symboliserar. vem vet vem som bestämmt att den symbolen skall vara med överhuvudtaget?
bandet jobbar ju åt stora skivbolag, tex Sony och de ägs av bla Iluminati.
Bild Steve Harris med det alseende ögat (Frimurarnas gud)
Jag tror som #7 - att dom tycker det är "coolt".
Jag förstår däremot inte hur man kan få det till att dom styrs av illuminati eller så? ALLT i världen är inte styrd av en viss kraft.
// Lise
When nothing goes right, go left!
ratlings du är helt fri att tro vad du vill om Illuminati etc.
Man får bilda sig en egen uppfattning.
Det vi vet är att många väldigt stora artister som lady gaga har otroligt mycket ockulta sataniska symboler med henens scenshow så det är så tydligt. ingen har så snabbt osm hon blivit så världs känd, de äger median,äger tv showerna håller i trådarna de kan skapa en star på en kväll.
Allseende ögat i lady gaga videon
samt hon gör 666 tecken med handen
en cirkel +3 fingrar ut som bildar sexor
#10 Jo precis. Men även om dom blir super kända på kort tid tror inte jag det är en viss kraft som äger allt som gör att det blir så. Jag tror folk går efter hur duktig man är, vilken trend det är osv.
// Lise
Jo sånt spelar med en stor roll, att artisterna har en talang etc het klart.

// Lise
Median bestämmer lite vem dom ska satsa på, ja, men annars är det vad folket som lyssnar på musikbandet/artisten gillar. Det är ingen "mindcontrol" som får folk att gå till konserter.
I många rockband och så finns det ofta "okulta" symboler som använts otroligt länge, och dom används för dom är coola. Te.x. The 69 Eyes använder ett "Ankh" ofta.
Horus öga är också något som förekommer ofta. Det är liksom bara så deras stil är…
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#14 samma sak som med Pentagram, vända kors och liknande ..
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
#15 Yes;)
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Marilyn Manson - ses här täcka över sitt öga
han har väldigt mycket sataniska symboler, samt Frimurar Symboler
Han hade även kontakt med church of satan grundaren Luciferianen Anton La vey som var en som sysslade med MIND CONTROL på offer.
Mind Control kan man skapa slavar, sex slavar eller vad som helst
googla satanic mind control så får ni veta mer.
#17 HAHAHAHAHAHAHAHA
Du borde titta på hans dokumentärer!:D Han gör saker bara för att provocera, och han lyckades väldigt bra med dig verkar det som.
Han är en osedvanligt intelligent människa. Och osedvanligt… Konstig?
Jag har aldrig sätt mind control fungera, någonsin, på någon som inte vill att det ska fungera.
-Stephen Hawking
#17 Får jag fråga vad som är meningen med alla dessa inlägg?
// Lise
När en artist säger, "im Lucifer" eller "im the antichrist" , finns det verkligen folk som verkligen tror att det är satans anhängare då?
Med tanke på att de finns folk som tror att artister som håller på med allseende ögat, är anhängare eller liknande…
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
#20 Mjo, säger du det på te.x. illuminati iFokus så tror dom på det och tar det som ett erkännande att den artisten då gör just det.
Vet inte riktigt varför det är så. Men som sagt, jag länkade förut som Mean World Syndrome:p
-Stephen Hawking
Ja de e klart ;)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
#21 Jag tycker vissa Illuminatimänniskor påminner om schizofreni… (tror att det finns högre makter som styr allt, hittar "dolda meddelanden" överallt osv) 
// Lise
#23 Jo, det är lite så. Extremt paranoida och så vidare.
Jag menar, allvarligt nu, letar du efter mönster och skit hittar du det. Men det betyder inte att det är en onskefull uber världsherraväldes organisation som gjort det-.- Skulle det seriöst nu inte vara extremt pantat att flagga med sådant om man nu ska försöka ta över världen i hemlighet!?
Använt krypterade telefon linjer istället ffs…
-Stephen Hawking
#24 Haha ja 
// Lise

denna tråd gav mej nattens goda skratt 
You can't spell Bitchy without Itchy
Men Stillness, vad vill du få ut av alla dessa inlägg?
// Lise
Pink i Frimurarinitiering symbolism
Ögonbindeln samt shackrutigt mönster på ben
shackrutigt golv är i frimurar logerna där de har sataniska blods offer ritualer till bla Molech (33:e gradens frimurare)
Detta ser ovetande folk på tv som underhållning det är så illuminati jobbar med att ha Ritualer live som de tror skall påverka undermedvetet har ja för mig.
Pink en jätte stor artist återigen artisterna blir väldigt snabbt kända och berömda då Illuminati håller i trådarna.
Stillness tänk på att Madonna och Pink inte har något med hårdrock att göra, vill du visa sånt här om musik överhuvudtaget så får du allt göra de på Musik.ifokus!
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Men herregud, du kan väl inte vara seriös när du menar att allt detta är ritualer som illuminati har!? Det är något dom använder för att det är coolt, det är en del av hårdrocken!
Dom blir inte snabbt kända för att Illuminati håller i några trådar, eller högre makter, eller eliten eller vad du nu vill kalla "dom", dom är duktiga, dolk gillar dom och på sätt blir dom kända.
Jag måste återigen fråga och hoppas få svar denna gången - vad vill du få fram egentligen?
// Lise
Stillness vill få folk att "Vakna", när det egentligen är Illuminaterna själva som behöver Vakna..
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Ratlings:
jag såg en tråd här på hårdrock forumet redan som hette Illuminati som felix skrivit där man vill upplysa om Illuminati där av att jag startade
Allseende ögat i hårdrocken = (Illuminati symbolen/guden de dyrkar)
då jag ville upplysa att Illuminati äveen finns i musik genren hårdrocken.
:)
#33 Vakna gjorde jag för typ en halvtimme sen och jag ser lika tydligt nu som igår att detta bara är något hårdrocken använder för att det är coolt och för att det på något sett blivit en del av hårdrocken.
#34 Illuminati tråden här handlar väl egentligen om ACTA och demokrati, om du har kollat i den. Och återigen så använder dom alla dessa tecken för att det är coolt och är en del av det. Inte för att ha några ritualer eller för att några högra krafter vill att det ska vara så.
// Lise
Varför döper man då tråden Illuminati om i inte vill att man nämner om Illuminati och vad det är?
ratlings: du är fri att tro det du tror.
men att illuminati har symboler för att vara coola?
vad tror du själv om illuminati vad är din uppfattning
Illuminati Eliten bestående av de 13 blodslinje familjerna andvänder inte dessa symboler för att det är coolt, detta har med ockultism att göra och energier. de tror på det ockulta..
SÅg du filmen Endgame av alex jones jag lade upp ? väldigt bra information så du kan bilda dig en egen uppfattning
där kan du få mera information
#36 Jag har inte sagt att du inte får nämna illuminati, jag frågade bara vad du vill få ut av alla dessa inlägg.
Jag har heller inte sagt att Illuminati har symboler för att vara coola - däremot använder hårdrocken det för att symbolerna är coola och för att der har varit en del av hårdrocken sedan länge.
Jag är inte speciellt intresserad av att titta på dessa videor, vårat internet är alldeles för segt och så bryr jag mig ärligt talat inte. Jag tycker det bara är skitsnack.
Gå till en psykolog och berätta om Eliten, om Krafterna, om alla dessa dolda meddelanden, om ritualerna på scen - och se hur länge du kan gå utan att bli packad med mediciner ev. inlagd på psyk.
Det låter bara helt sjukt och påminner så jäkla mycket om schizofreni. 
// Lise
du är fri att tro på vad du vill ratlings.
men vill du inte skaffa dig information och bara säga det är skitsnack
så har du ju redan slått locket på.
Världen är schizofren räcker bara att vi ser oss omkring med alla krig
korrumption och orättvisor överallt. Politiker som är proffesionella lögnare etc många idag inser mer och mer att saker är riktigt upp och ner.
Detta är en tid då många vaknar och börjar ställa frågor
tänka lite större än att bara köpa allt som Politiker, Media bara ger ut utan man börjar ifrågasatta, då man ser hur hela systemet håller på att braka samman…
mängder vet idag att 911 - world trade center var ett inside jobb och många fick stämpel som shizofrena och paranoida (Terrorister) men de hade helt rätt vilket vi ser idag..
Vet du en gång i tiden var man galen/udda/schizofren om man sade att jorden var rund.
Så man skall inte dömma ut människor för det är mycket vi inte vet om allting varför vi är här etc.
Ja man väljer ju sjävklart vad man vill tro på - och väljer att tro att det är skitsnack.
Världen är inte schizofren, om du inte vet vad det betyder så slå upp det. Folk krigar för att få makt, för att dom tror att det blir bättre.
Jag har också hört att det är ett Insider jobb.
// Lise
Vänta, vill se om jag uppfattat dig rätt, stillness.. Alla band som är världskända (eller i alla fall de flesta?), som även blev kända snabbt, = Illuminati/styrda av Illuminati? Eller har jag uppfattat fel? o.O
Lite nyfiken på hur du tänker bara..
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Illuminati Eliten som jobbar bakom ridån, (som styr politikerna) bankerna som är bakom EU etc… deras symboll är det
Nej du, det finns inga som helst bevis för det! Faktiskt. Det har talats om att även vissa amerikanska presidenter ska ha varit del av Illuminai, men allt det får väl hänföras till kategorin konspirationsteorier. Dessa har väl spetsats på av ytterligare sådant som Dan Browns böcker, Änglar & Demoner och Da Vinci koden.
Tjae jag tror inte benhårt på att det är/inte är något eller några som styr i skymundan..det vet man aldrig.Och man ska aldrig säga aldrig..

Det här var den fånigaste tråden jag läst på länge.
Så tomtarna har äntligen hittat ut ur skogen. Det roligaste med alla dessa folk som skriker "Illuminati!" överallt är att när man petat runt lite så visar det sig att de är ärkekristna muppar som på fullaste allvar tror att folk går omkring och djävulsdyrkar.
Jag får nog hålla med #43.
Detta kan vara den fånigaste tråden på länge.
Arch Enemy
Med allseende ögat på omslag
Tyrants of the "rising sun" heter albumet Allseende ögat är den egyptiska solguden RA vilket Eliten dyrkar
like in the old days when blood sacrifices was in the open but today it is underground in the secret societys high level free masons satanic rituals.
bilden med steve harris är väl med ett uttag från powerslave albumet, som har pyramider och faraoner på konvolutet? det går väl trender i allt, och att det blivit en trend med det här är väl bara en slump, ungefär som när band satte prickar över ett o i bandnamnet, vilket i vissa fall bara blev löjligt när vi svenskar läste dem. ex, trojan gjorde det, och hur det såg ut här i sverige förstår väl alla.
Det hela är så urbota korkat att man inte vet var man ska ta vägen. Bolt Thrower har ju Space Marines på sina omslag så då undrar man ju om det betyder att de tillber The God-Emperor då också?
Suck…
det finns ju de som tagit livet av sig för att de snöat in på da vinci koden, och det är väl där vi är i den här diskussionen, någon som har läst de två böckerna som författaren skrivit och kan inte sluta tänka på saker som finns med i böckerna.
Snöar man in på sån skräplitteratur har man nästan bara sig själv att skylla.
Var det inte det som startade det hela?
-Stephen Hawking
Jag har läst att den moderna "Illuminatisagan" härstammar från en novelsamling som är skriven av Robert Shea and Robert Anton Wilson år 1975.
Att såna här teorier verkar ha fått ett uppsving på senare år tror jag främst är Internets fel. Innan Internet slog igenom var det nog ganska ensamt att vara konspirationsvurmare och svårt att hitta likasinnade att prata med
Det var nog inte helt enkelt att hitta någon att diskutera med vid den lokala kiosken om samtalet gled över till att handla om att världen styrdes av en elak elit med rymdödlor högst upp i hierarkin 
#51 Det är nog helt sant det, det är väl en av sideffekterna med internet.
-Stephen Hawking

Jag har Allseende Ögat som tatuering 
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Allseende ögat in zoomat i början av Europes låt Halfway to heaven.
Frimurarnas Gud, solguden RA i Egyptien även kallad
Lucifer etc

#54. Du blandar ihop lite saker nu. Vad vill du ha sagt med tråden? Att en hel del ockulta symboler används inom hårdrocken? Inom musik i allmämhet?
Att musik industrin de mest kända artisterna jobbar åt Illuminati och vissa vet om det men många gör det inte, De som blir snabbt kända brukar ofta till slut jobba åt dem tex Rihanna,Justin biebler
Illuminati (frimurar ockultism symboliken) finnes i dessa kända artisters scen shower som vi bara ser som underhållning men som är för dem gammla babyloniska Ritualer till deras gudar. som vi massan ej förstår o ser som underhållning.
Sedan dessa Illuminati vill RFID-CHIPA människorna (ta bort kontanter helt ur samhället=100%kontroll och ha dessa på CHIP inplantat i oss,samt har en agenda av att avbefolka jorden via de farliga vaccinen med Medias skrämsel propaganda vill få alla att ta vaccinen så att våra immunförsvar sakta skatamed tiden bryts ner(softkill).
De vill med införa en NEW WORLD ORDER är med saker om man är intressserad av att kolla up.
därav tråden startades, att belysa ämnet för det är men än bara lite symboler det är faktiskt en grupp elit bakom dessa symboler (eliten av frimurarna) som manipulerar världen inte för vi massans bästa.
Här har du en bra Video med Madonna och britney spears när de blev omtalade i media när de kysste varandra. Detta är mer än just underhållning och i videon kan du se Illuminati symboliken/ritualen
Det shackrutiga mönstret på golvet som symbolisera bla de två dimensionerna Demonernas och människans och det är på det golvet frimurarna har sataniska blodsoffer ritualer till sina Babyloniska gudar/demoner som bla David Icke belyser mycket (Reptilerna, Draken)
Menar du att Bieber tillhör den elaka eliten? HAHAHAHA

Iofs den lilla gossen är ganska läskig, så jag förstår att ni börjat spekulera om honom
En fråga: Om dina teorier stämmer angående detta symboler som du och dina kompisar hittar överallt, hur kommer det sig att Illuminati placerar dem där överhuvudtaget? Är det inte ganska kontraproduktivt att hålla på att skylta med dem om de vill hålla sitt sällskap hemligt?
Förresten bör du nog läsa på lite om vaccin. Det är enligt mig en av de största upptäkterna inom modern medicin, som årligen gör att flera miljoner människor besparas från både dödsfall och men från sjukdomar. Vaccin har t.ex gjort att vi utrotat den ytterst otrevliga sjukdomen smittkoppor som tidigare dödat miljontals personer.
Sen bör du även kolla upp statistiken gällande Jordens befolkning, vilken entydigt visar att vi blir äldre och ökar i antal, vilket i sin tur visar att det du skriver gällande befolkningsreduktion är nonsens. Kolla exempelvis in denna graf
#57 Allvarligt talat, bieber är ju världens supervapen. Utan överdrift. Han skulle kunna döda allt inom en fyra mil radius.
-Stephen Hawking
Förr så visste inte många om vad det alseende ögat,Illuminati var för något, men det är som om man börjar lägga märke till gula bilar plötsligt är de över allt, där av denna ökade medvetenhet nu på jorden och därför saker kommer fram i ljuset som länge varit dolt.
Det sägs att illuminati vill påverka vårt undermedvetna med bla deras ockulta symboler (Magi), de är satanister som tex gör Hollywood filmer där man ser 911 tornet kraschar och man säger det är inside jobb Flera år innan 2001 då det i verkligheten hände.
De tror att genom påverka vårt undermedvetna stärker det deras agenda och motiv
Där är som att
säga till någon ENGARDE ,Var beredd, Jag skall attackera dig
(vi folket)
Men folket hålls i trans av all Tv,Media se underhålning och ingen vågar ju tro på Konspirationer finns på sån nivå ,att ondska finns för då rasar deras liv och de blir maktlösa samt rädda.
men om de öppnar ögonen och läser lite historia kan de blodigt se att något är väldigt upp o ner på planeten och allt hör i hop till Eliten tex krigen som vi nu ser.
så medans tiden styr de och ändrar politiska lagarna när massan fockuserar på aftonbladet sex,fotboll och dricka alkohol o party party.
Inget fel på underhållning men det är uträknat att vi ej skall bry oss om annat.
Justin beibler drar in pengar åt Sony? är inte insatt vilket bolag han är signad på men han drar in stora cash till Eliten,Det är det bla det handlar om och att skapa nya IDOLER som underhåller Fåren( folket)
Dessa artister brukar ju få tex Pepsi kontrakt det äger med illuminati hehe de äger alla major stora bolag,Sony,Sony music, Nike,addidas,CAT mc donalds,burger king med mera.
Artisterna är ju idoler (Hollywood) till folket, de sätter oftast trender=pengar vad för kläder man skall köpa,skyltar med nya telefoner och annat som vi massan vill köpa när vi ser dessa trend sättande idoler skylta med dessa artiklar.
Om vaccinen med deras gifter i sig bla kvicksilver mm,Företagen tar inte ansvar om något händer din hälsa, allt är media skrämmsel propaganda
Vaccinen är till att bryta ner immunförsvaret sakta sakta.
I England så får barn innan ålder 2 år 25st vaccin!!, och vi undrar varför allergier och diverse nya symtom ökar idag? man attackerar barnens immunförsvar så att det inte hinner utvecklas fullt ut.
David Icke… Suck
Om vaccinen med deras gifter i sig bla kvicksilver mm,Företagen tar inte ansvar om något händer din hälsa, allt är media skrämmsel propaganda
Det är inte speciellt många vaccin som innehåller kvicksilver. Barnvaccinen i Sverige är till exempel sedan 1992 fria från kvicksilver som en ren försiktighetsåtgärd. Dessutom är dosen kvicksilver väldigt liten i de vaccin som innehåller detta ämne och knappast någon som är toxiskt i denna låga dos.
Vaccinen är till att bryta ner immunförsvaret sakta sakta.
Nej, så är det självklart inte konstruerat. Vaccin verkar genom att man tillför kroppen antingen avdödade eller försvagade virusstammar som kroppen då bildar antikroppar emot, vilket i sin tur skyddar kroppen mot virusangrepp från den riktiga sjukdomen. Det är exakt samma process som gör att du till exempel blir immun mot till exempel vattkoppor efter influensa, fast utan att man blir sjuk då.
I England så får barn innan ålder 2 år 25st vaccin!!, och vi undrar varför allergier och diverse nya symtom ökar idag? man attackerar barnens immunförsvar så att det inte hinner utvecklas fullt ut.
Forskningen säger att ökningen av allergier antagligen beror på ett flertal faktorer, dock inte vaccinering. Renlighet tros till exempel vara en av faktorerna, eftersom man genom forskning kunnat se att barn som växer upp med djur och smutsigare miljöer är mindre benägna att utveckla allergier. Det förefaller vara så att immunförsvaret blir mindre benäget till överreaktioner om det "tränas" i unga år.
Eller så har det inget alls med illuminati att göra, eftersom det allseende ögat är en symbol för så mycket mer. Framför allt Gud. Så du har aldrig haft en tanke på att det kanske i själva verket handlar om artister som är kristna? Eller, som redan sagts, bara tycker det är häftigt. "Det allseende ögat" kan man ju faktiskt tolka lite som man vill idag. Att det handlar om illuminati känns ganska långsökt faktiskt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Komplettering till mitt eget inlägg #61. Jag råkade skriva efter istället för eller. Jag menade att skriva såhär:
"Det är exakt samma process som gör att du blir immun mot till exempel vattkoppor eller influensa, fast utan att man blir sjuk då."
#61 Du gör misstaget att tro att det går att resonera med någon som på fullaste allvar hänvisar till David Icke.
Rationella tankegångar är en omöjlighet om man ska tro på konspirationerna.
#64 Hehe :) Det är mycket möjligt :) Men det är svårt att låta bli tycker jag. Det är lite som en lös sårskorpa… Man vet att man inte bör pilla på den, men det är svårt att låta bli.
#8 Vart har du fått att Ra skulle vara Satan? Han var solguden som såg till att solen gick upp varje dag. Och Horusögat var en symbol som sas ha läkande krafter.
#45 Du kanske borde lyssna på lite av Arch Enemys texter ifrån olika skivor, dom har väldigt många teman i sina låtar. Mycket om ungas frustrationer om samhället och ta tillbaka sina rättigheter…..borde inte det vara lite motsägande om dom nu jobbar åt Illuminati som styr samhället?
#45 Tillägg angående Arch Enemy, skivan du nämner "Tyrants of the rising sun" är en live skiva inspelad i Japan, som ibland kallas för Land of the Rising sun därav skivans namn. Skivan du referar till med videon heter Rise of the Tyrant.
Han var med och Bildade Legendariska hårdrocksbandet Metallica,
Dave Mustaine (Megadeth) intervjuas här av Alex Jones (Infowars.com) om Illuminati och om hans tankar om denna onda Elit.
Sid information :om de kommer att utföra en False flag attack igen som (911,london bombningarna 2005,etc) och skylla på terrorism (skapa en osynlig fiende som man inte kan hitta tex bin laden
för att införa ett kontrollsamhälle likt George Orwells 1984 där vi alla bär RFID-CHIP för total kontroll,Digitala pengar personuppgifter etc.
fast på Olympiska spelen i London som pågår just nu.
är något som just nu är väldigt hett på internet
och vi får hoppas att så inte är fallet.
Tyska Hårdrocksgruppen "Bonfire"
I deras Musik video "sweet obsession" såg jag otroligt nog Frimurar ockult symboler på deras T-shirts i Videon
Jag säger inte att bandet nu är Illuminati men att kanske någon ifrån deras Skivbolag(RCA som ägs av Sony=illuminati)
riggade scenuppsättningen och gav dem tröjor att bära
som ett tecken på att ni jobbar åt oss (Illuminati)
Tid i Videon: 2:11 I solot ser ni Pentagram+ Frimurar kompasset
följt av ett öga på tjejen ( symboliserar allseende ögat)
På gitarren ser man även ett öga och detta kan även vara uträknat att symbolisera det alseende ögat (Illuminati)
Tror du inte du får mer gensvar om du postar dina teorier inne på Konspirationsteorier.iFokus istället?
Jag tror tyvärr energin du lägger på att försöka väcka oss "sheeple" härinne är bortkastad. De flesta härinne verkar anser att ditt "symbolpysslande" är föga övertygande och utan bevisvärde. Dessutom, som många redan påpekat, så använder många musiker diverse kontroversiella symboler som en del av sin image. Det är en betydligt mer rimligt förklaring än att de är köpa av en samling elaka rymdödlor som ingen någonsin sett.
Är det sant?! Frimurarkompassen?!
Vad ska vi ta oss till? Huuuu…
som svar på din fråga:
här har du en video med information om illuminati och det allseende ögat , Du har nog svaret inom dig vad du ska ta dig till, jag bara ger ut informationen
Ett annat alternativ som man kan göra är att fullkomligt ignorera dessa paranoida föreställningar och lyssna på Meshuggah och dricka öl istället. Japp.
Jag vet inte om du själv har barn, familj?
Det kommer en storm så är det.
en sak vi kan göra om vi vill är att sprida informationen så att inte våra barn och barnbarn frågar oss en dag
Mamma Pappa varför gjorde ni inget innan detta Kontrollsamhälle kom till och tog våran frihet och förslavade oss med RFID-CHIP?.
Vi hade fullt upp med att se på TV på Idol och sex and the city
Hoppas de inte händer men Rykten går nu att Illuminati tänker Bomba Olympiska stadion i London för att snabbare kunna få in deras Kontrollsamhälls agendor, (Falseflagg terror attack) så att de kan erbjuda lösningarna = Kontrollsamhälle.
Men du/alla är fri att göra va de vill med informationen.
#72 Men hallååå..har du inte sett "Mars attacks"??
#75 Nu ska vi väl inte vara så..men vissa grejor kan ju faktiskt stämma om man tänker efter! Inte allt..
Nej ungarna kommer säkert att klaga på massor av saker. Som "varför finns det som låter bli att vaccinera sig och sina barn? Ser de inte att de blir sjuka?", "varför har ni inte slutat bränna fossila bränslen än? Ser ni inte att de snart är slut?", "varför har ni inte fixat svälten i Afrika och den sjuka snedfördelningen av resurser" och liknande.
Du vet. Riktiga problem. Sådana som existerar i den objektiva verkligheten. Inte de påhittade problemen som uppstår när man låter en bunke überreligiösa människor med för mycket fritid och för mycket tomrum bakom skallbenet fundera ut möjliga scenarior som alla har en sak gemensamt. De är så otroliga att man måste ha en 5-årings naivitet för att ta dem på allvar.
Glam hårdrocksbandet Warrant med Låten Bigtalk ifrån 1989
Allseende ögat =Illuminati symbolism åter igen (Sony music etc)
För att bilda sig en mer uppfattning vad illuminati , Bilderberggruppen sysslar med kan man besöka dessa länkar
Yes. Man kan gå till infowars och vaken och läsa andra tokstollars tokigheter. Eller så kan man lyssna lite på Machine Head och njuta av livet.
Den tokkristna högern klarar jag mig utan.
MTV-Reklam med Illuminati symbolen igen