Rockstad Falun!
Eftersom jag bor i Falun ter det sej rätt naturligt att jag ska dit 
Men, några fler härifrån som tänkt besöka?
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Jag vill! Men dock var jag ute för sent så biljetterna till Lördagen, när jag vill dit, är slut.. Epica som spelar då är typ mitt favorit band och nu när de är i Sverige kommer jag inte ens få se dem :( Dessutom bor jag i Stockholm så det är ju en liten bit till falun..

blev "bjuden" dit av en trevlig roddare jag träffade under Peace & Love…så klart jag måste dit & se om jag hittar honom igen
(och lyssna på awesome band)
You can't spell Bitchy without Itchy
#0 klart man ska dit =)
#1 Ansök som funktionär då, riktigt kul det med.
#2 se där, klart du ska dit då, jobbade också med en roddare som skulle dit. Han råkade inte jobba vid stora scen? Isf kan du få han nummer ;P (hm undrar varför min text hoppade över till fet stil..)
Ge mer än du förväntar dig att få.

#3 om han hette daniel och hade ett gäng grymma tatueringar, langa hit numret!!!!!
(han jobbade nere på Eldorado dagen då jag träffade honom)

#3 *POKE*
Haha blond och go, visst låter det som honom alltid, flirtig, brunt läderarmband och bor i Falun? Ska höra om han tycker det är okej, men kan inte tänka mig något annat.

fråga om han känner igen/kommer ihåg hon i mössan som jobbade på Eldorado, som lånade ut ett par handskar
*hoppfull*
Yey! Nu är jag SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄR glad! Köpte nyss biljett till lördagen. :)
#7 Du har mejl.
#8 Härligt, du kommer få det så kul! Vad ser du fram emot?

Om man gillar Power Metal så kan jag rekommendera Orphan Gypsy som spelar på lördagen 
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
#9 Epica och Sabaton framför allt :) Sen har jag hört en del av de andra banden också, och de är inte så dåliga heller tycker jag :P
samma som :holmgreen här!
#11 & 12
Trevligt trevligt, jobbar under lördagen så gå inte och bli skadade då så jag måste ta hand om er ist. för att lysssna ;)
När åker folket upp? Själv blir det först sent på onsdag :/
#13 nej då vi ska inte bli skadade ;)