Festivalplaner ?
nu börjar det ju dra ihop sej mot sommarens start & festivalsäsongens början (äntligen)
så nu undrar jag ju självklart om ni har några planer på vart ni ska i sommar, eller vilka band ni ska/vill se, själv har jag än så länge "bara" blivit antagen som funktionär på Putte i Parken, men jag väntar även svar från P&L :)
får se hurvidare jag vågar ta med mej kamera i år så kanske jag kan skriva en ordentlig artikel om de olika festivalerna, eller hur det är att jobba som funkis/security
You can't spell Bitchy without Itchy
Hej, för mig blir det lite tunt iår ska bara på metallsvenskan, metaltown och sedan arbeta som sjukvårdare på rockstad: falun.
Är antagen till P&L army - scen och produktion, dvs rodda mellan konserterna 6 av 7 dagar men måste kanske dra mig ur det pga av mitt jobb tyvärr. Hoppas du blir antagen.
På den sistnämda festivalen är det Dropkick murphys som lockar mest.
Vad längtar du själv efter att se främst?
Ge mer än du förväntar dig att få.

det som ska bli roligast att se i år blir nog Seether :)
har snöat in mej på hans låtar totalt…och att han kommer & ska spela på en festival jag ändå skulle till är ju bara underbart ^_^
men blir jag antagen till P&L (army) så är nog Simple plan det som lockar mest
Åh, metaltown!!!! :D Det blir av! :) Så gott, många fina band som ska dit alltså! :)

Hade dragit på Putte i Parken om de inte flyttat festivalen till karlstad. Får se, kanske drar dit en av dagarna.

#4 det var ju lite för att kunna göra festivalen större (och så att vi stackare som jobbar där slapp de förbannade uppförsbackarna) :P

#5 dock tråkigt för mig som bor i området, och inte tycker om karlstadsdialekt ;)

#6 men det finns ju en bra camping ;)
lika roligt varje år & se vad man hittar för skumma människor där XD

fick precis ett mail där jag blivit antagen till P&L army 
Ska på en 5 timmar lång konsert ikväll med olika metal band så det är väll det enda jag vet med mig just nu. Redan varit nere på själva "festivalen" men var tvungen att palla mig hem för att ta ut jycken så ikväll bär det av tillbaka dit innan banden drar igång, är däremot enbart intresserad av att höra tre band av de fem som spelar.
Bilder kommer tas på konserten så jag kanske hivar upp dem här sen om intresse skulle finnas.
Jag SKA till rockstad: Falun den 18 Augusti! Jag har inte berättar för mamma och pappa än, men Epica kommer dit så det är ett måste! Jag har aldrig sett Epica live och jag kan inte leva utan dem så, nästa Falun! ;)

#10 bjud dina föräldrar på en god middag eller likn, och sen släpper du bomben, och säg som det är att ditt älsklingsband ska dit :P
#11 Hahaa xD Jag tror faktiskt jag kommer få för pappa, han har också sina favvo band, typ metallica och liknande, så han borde veta hur mycket det här betyder för mig! xD Men mamma vet ja inte..
Jag tänkte berätta det för dem i kväll, det är ju en lördag så jag missar inget i skolan heller :P

nu laddas det för fullt, har precis köpt ett nytt tält (mitt förra fick pensioneras efter förra säsongen)
och ska bara f tag på ett bra liggunderlag, sen är jag mer eller mindre klar för festivalerna :)
(nu ska bara min brutna arm läka ihop lite)
För mig är det samma som holmgren, sen skulle jag vilja vara på metaltown också..

nu börjar nedräkningen :)
bara drygt en månad kvar tills första festivalen för min del :)
och efter det blir det P&L i borlänge!