Hårdrock iFokus

Hårdrock

Etikettallmänt
Läst 1578 ggr
sighni
2

Hårdrock i tv

Vet inte om ni uppmärksammat att det kommer en del hårdrock på tv de närmsta dagarna. Det gör det i alla fall Skrattande.

På måndag 2/1-12 kl. 22.40 på svt2 är det ett program om Janis Joplin. Kanske inte hårdrock men kan vara intressant ändå? I alla fall för den historieintresserade.

Hur som helst, på tisdag 3/1-12 kl. 22.40 på svt2 startar en serie med 11 delar om hårdrockens historia. Det ser i alla fall jag fram emot.

Och på onsdag 4/1-12 kl. 23.30 på svt1 med repris 6/1 kommer "AC/DC-live at River Plate".

Inte illa!

felixhaljeskog
0

Fan vad synd att man inte har en tv ännu då.. går det att se på internet på något sätt?

sighni
0

Vet inte men det är väl inte omöjligt att det går att se på svtplay. Det kan ju vara idé att kolla.

felixhaljeskog
0

Det ska jag göra!

sighni
0

Är det någon som tittar på denna serie? Vad tycker ni?

Programledaren måste ju ha en jättebudget eftersom han kan åka över hela världen och träffa hårdrocksgiganter!

[stblues35]
0

Jodå kollar..helt klart intressant!:) Visst mycket som man redan visste men en del saker är nytt:)

sighni
0

#5 Jo så är det ju!

I förra programmet togs Thrash metal upp.

Det tyckte jag var kul SkrattandeSkrattande!

Mera Thrash!

sighni
0

Igår handlade programmet om nu metal. Det är väl inte min grej måste jag erkänna. Jag AVSKYR hip hop, rap osv och det blir INTE bättre för att de blandar in lite metal i det.

[cookies]
0

Jag gillar blandningen mellan hip/hip, rap och metal :)

Kanske för att jag gillar alla tre sakerna vanligtvis också :)

felixhaljeskog
0

#8 har du hört Clawfinger?

[cookies]
0

Ingen aning om vad det är ;)

felixhaljeskog
0

Sök youtube å lyssna, dom e sköna ;)

[cookies]
0

Gör det med en gång :)