Hårdrock iFokus

Hårdrock

Etikett: 2-heavy-power-metal
Läst 1631 ggr
stillness
3

ifokus stängde ner Illuminati Forumet

Otroligt men sant andvändare på Hårdrock men iFokus vill antagligen sedan länge tysta ner Illuminati forumet pga många sanningar etc och avslöjanden som kan väcka människor i dessa tider kom fram mer och mer…

Jag skriver här till er så att ni kan få er en tanke ställare att forumet tyvvär inte är så fritt som man kan tro.

vår administratör staffan hade ej längre tid och han frågade en annan medlem att ta över ansvaret för forumet, och detta menar iFokus på att detta är inte vad iFokus står för.

så är det så nu har de DÖLJT ILLUMINATI FORUMET sajten är DOLD.

Sedan kommer de stänga ner det antagligen.

Nu vet ni om detta , prata om det sprid vidare

tyvvär är inte iFokus så fritt som jag trodde utan de finns krafter som vill styra, ta kontroll och tysta ner om medlemmar rotar och avslöjar den korrumption som vi ser varje dag i samhället och som bryter ner bla Sverige.

tack för er tid

/Stillness - Illuminati forumet (som nu är dolt)

walter
6

Att sajten blivit helt dold kan du nog tacka staffanM själv för. Han satte koalani som Medarbetare och därmed ensam ansvarig. En person som på fullt allvar tror att personer som har psykiska problem är besatta av demoner som ska drivas ur. Där går nog gränsen även äver för ägarna vilka som kan vara anvarig för en sajt.

hej

Geru
2

Sajten verkar inte vara borta, bara dold. Men det här är gamla nyheter?

Illuminati forumet har inte betet sig speciellt bra mot andra som försökt skriva där heller, och skrivförbud har kastats ut på måfå så fort ingen håller med, vilket får en att undra om frihet?

Jag kan ju önska att dom faktiskt stänger ner sajten.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Ratlings
1

#2 Nej det är nytt faktiskt. Dom dolde den ett tag, sedan gjorde dom en del dold och en öppen… Nu är den dold igen.

"Vår administratör staffan hade ej längre tid och han frågade en annan medlem att ta över ansvaret för forumet, och detta menar iFokus på att detta är inte vad iFokus står för."
Jag vet inte om jag missuppfattar detta på något sätt, men hur många sajter är det inte egentligen som byter Sajtvärd..?

// Lise
When nothing goes right, go left!

stillness
0

De vill hitta en andledning att stänga sidan

märks mycket tydligt sprid gärna till andra iFokus andvändare

Ratlings
1

#4 Jo men varför? Det är det jag inte förstår. Jag vill inte höra något om "eliten" och "ta över världen" blablabla, men jag väljer ju själv vad jag vill lyssna på och tro på. iFokus är väl ändå ett diskutionsforum, och Illuminati verkar vara en aktiv sajt. Så varför stänga ner den?

// Lise

Geru
1

#3 Okej. Då vet jag.

Men om StaffanM inte tänker ta hand om sajten så kommer den ju spåra ut helt om te.x. kolani blir Sajtvärd?

#4 Öh, Nä. Illuminati har missköt sig otroligt mycket, och jag antar att dom inte ville att vem som helst ska sitta som Sajtvärd. Dom måste bete sig dom med.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

walter
3

# 3 Sajten har inte bytt värd. Värdar ska godkännas av iFokus vilket inte verkar skett på IiF för har svårt att se denne bli godkänd. Förre värden StaffanM har bara valt att sätta in en Medarbetare och sen avslutat sitt konto.

hej

stillness
1

Lögner lögner lögner

ni borde bli politiker walter, geru vet ni det

:)

Ratlings: det tycker jag med men tyvvär är det tydligt det är krafter som inte vill detta, som vi ser så sprid detta vidare de kommer fortsätta hitta på lögner om att vi är bråkiga eller va de kan vara för att rättfärdiga en avstängning..

och jag som trodde iFokus var fritt hhahaha

som du skrev ratlings: andvändare skall ju  kunna få vara"FRIA" att välja att söka den information de vill om man tex vill ha reda på information om "BILDERBERGRUPPEN" som Reinfeldt och carlbildt är med i i hemlighet utan för sveriges rikstad och tar egna politiska beslut. och pushar sverige och resten av världen för en NEW WORLD ORDER (bara att googla) där gränser försvinner jobben kastas till kina och välfärden försvinner etc..

då skall man som andvändare på iFokus kunna ha den FRIHETEN att läsa om liknande..

Men ratlings tyvvär är det krafter som vill motarbeta FRIHETEN.

och vill själva bestämma vad som skall få vara FRIHET.

det är så Illuminati arbetar och vill ha deras kontrollsamhälle vast 1000 ggr värre.

www.vaken.se  www.infowars.com

/tack för din tid ratlings

walter
2

#8 Om du menar mig så får du gärna visa vart det jag säger är lögn.

hej

Ratlings
0

#6 Det vet jag inte, är inte insatt i Illuminati så där mycket, bara det min pojkvän pratar om, haha. 
Dom sätter ju heller aldrig "vem som helst" som Sajtvärd, men på en sajt om ett sånt "ämne" kan jag tänka mig att dom är mer noga.

#7 Jaha det förklarar. Då kanske det är "lyft ur nätverket" då sålänge, eller?

// Lise

Ratlings
0

#8 Jag kommer inte sprida något vidare för jag tror inte på dessa "krafter". Och speciellt inte att dessa "krafter" finns på iFokus.

Jag undrar bara varför det är sånt velande om den ska vara dold eller inte, och om det nu är dold - varför? Och det verkar det finnas olika åsikter om :)

// Lise

walter
0

# 10 Nja, den är inte bara lyft utan helt dold. Tror inte att den som nu är Medarbetare kommer bli godkänd som värd. Så vad som händer med sajten framöver får framtiden visa.

hej

Ratlings
0

#12 Den är dold för dom som inte tidigare varit med i den "dolda delen", ja. Min pojkvän är med där och han ser inläggen. Jag däremot ser ingenting. Hoppas dom hittar en bra värd isåfall, vilka orsaker det än är för att denna inte ska bli det. :) 
Spännande att se tycker jag faktiskt, eftersom det verkar vara ett jäkla velande. :p

// Lise

Geru
0

#8 Så det är en lögn att jag har fått skrivförbud på Illuminati för att jag inte tyckte om sajten, skrev det på en annan sajt och blev hotad av StaffanM samtidigt för det?

-Stephen Hawking

walter
4

#8 Du har ändrat ditt inlägg bra mycket sen jag svarade. Ska nu svara på en helt ny del som jag inte sett förut.

Nej man har inte rättighet att kräva att det ska finnas saker att läsa här på iFokus. Vilka sajter som finns här på iFokus är upp till ägarna att ta beslut om.

Vill man ha friheten att läsa/skriva vad man vill så får man skaffa sig ett eget forum någon annanstans på nätet där man själv har kontroll över det hela.

hej

Ratlings
0

Anledningen till att Illuminati är dolt är för att den saknar värd och har då lyfts ur nätverket. 
Det är inget dom gjort för att "stänga ner sajten" då detta görs ofta på sajter utan värd.

// Lise

felixhaljeskog
2

Koalani har ju inte godkänts av iFokus teamet heller, Staffan har ju bara lagt över sidan på henne utan att ta kontakt med iFokus först.. Så de har ju inget med att göra att iFokus teamet vill stänga ner sajten..

Illuminati medlemarna, ni är så nojjiga hela tiden

Geru
2

Illuminati-sajt anhängarna är typ så här.

-Stephen Hawking

felixhaljeskog
0

#18 väldigt nojiiga asså :P

Itchy
2

Stillness, varför klagar du på att Iif har stängts ner på Hårdrock Ifokus ??? ta upp dina spekulationer & paranoior till supportteamet ist, de kanske lyssnar, men akta dej så att det inte är ngn jätteödla bakom skärmen bara ;)

You can't spell Bitchy without Itchy