Köp/Sälj
Gjorde en ny kategori för er som har något att sälja och sedan kanske det finns någon som vill köpa?
Där kan ni ju även fråga varandra ifall den andra personen har något att sälja och så vidare :)
Bara så ni vet så finns den kategorin nu :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Låter mycket bra!
Själv är jag mycket intresserad av att köpa CD's! Så om någon har några gamla dammiga skivor som kan tänkas säljas eller kanske skänkas så är jag intresserad! ;)
De enda jag säljer är några gamla LP skivor :P
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px

Jag har LP-skivor från 80-talet som jag vill sälja. Det är med bl.a. White lion, Vinnie vincent,Y&T,Artch, Black'n'blue,Joe Lynn turner,Kiss (från -76), Led Zeppelin, Bon Jovi, Ratt,Sammy Hagar,Headpins,Ace Frehley,Dokken och Georgia Satellite.
Även klassisk musik inspelad på 70-talet. Några singlar från 60-talet och några LP med varierande musikstilar indie, punk,pop.
Skulle någon vara intresserad så hör av dig med ett PM.
Det jag kan komma på just nu är en Children of Bodom - Hate Crew Deathroll posterflagga. Den är som ny, bortsett från ett häftstiftshål i vardera hörn. Har inte suttit uppe länge så är inte solblekt o.s.v.
36 kr med frakt? Skicka PM!
Är precis en sådan:
http://acfrg.com/pics/300_158566.jpg
Ska flytta hemifrån snart så kommer garanterat mer från mig, gör en ordentlig urrensning. :)