För seriöst?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tycker ni att tv, dom som har hållt i konserten och allmänheten tar det för seiöst? Har nu sett detta videoklippet ett tiotal gånger (olika tillfällen) och tycker alltid det är lika kul att se hur seriöst dom tar det. Det är ju Shinings image att vara brutala, jag tror att de flesta som går på shining knoserter vet vad det innebär. Visst att han delade ut rakbladen till minderåriga är kanske inte så bra. "Han påstås även att ha druckit någon som ska ha varit urin." Det är väl hans egna val, andra har väl inte med det att göra? 
Jag tycker inte kanske att man ska dra dit ungdomar som inte vet vad det innebär, men de som vet det tycker jag ska gå dit och Lyssna inte massa annat
Vad tycker ni?, håller ni med mig? Diskutera gärna! 
Visst kan det ju ibland vara på gränsen till det löjliga i mina ögon men är du över 18 år och väljer att se på det så why not.
Fast jag vill nog ha en åldersgräns på 18 så att man i alla fall är myndig när man går dit.
Jo 18 kan vara bra att vara på en sådan konsert ;)
Men då får inte jag gå än :(
Tyvärr hamnar alltid någon ikläm 
Finns massor av tonåringar som är "vettiga nog" att se på nästan vadsom helst och det finns vuxna människor som ska hålla sig till barnprogram.
ja det är synd! :(
Haha jo men så är det! ;)
Själv tycker jag att 18 års gräns är att ta i lite väl för en konsert, vet man att man klarar att gå på en konsert oavsätt vilket band det är så är det ju upp till en själv å klarar man det inte får man helt enkelt skylla sig själv :)
Sen att det säljs alkohol på vissa ställen är också en dålig ursäkt för det finns Legg och vakter :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px

Jag tycker att det är helt uppenbart att killen inte är riktigt frisk. Han behöver läkarhjälp och inget annat. Självskadebeteende är allvarligt och har ingenting med musik att göra. Jag tycker inte att han ska bokas på ställen dit barn och ungdomar kommer. Detta är lyteskomik och djupt tragiskt.
Ni som är intresserade av en intrevju kan se det här.
#6 Det kan nog stämma att han behöver hjälp.. Men självskade beteende vet jag inte riktigt om jag håller med om.. Inom den musikstilen så tycker jag lite att det hör till scecografin, budskapet i låtarna är ju inte att livet är perfekt och all är bra ;) Sen att jag kan ha n högre åldersgräns på en sån konsert kan vara bra ja ;)
(Ingen aning om vad som hände med texten, det är iaf inte B:et som är intryck.. blev nåt kommando som jag inte känner till)
#5 Men om man är 13 så kanske man tror att man klarar det, fast man verkligen inte gör det ;) 16 borde man vara iaf anser jag, eller det skulle vara bra om man var det ;)
Ja och sen om man går å inte klarar det får man helt enkelt skylla sig själv :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px

#7 Visst är det självskadebeteende när man skadar sig själv. Jag är mycket bekant med black metal och då i synnerhet norsk. Det är väl ingen hemlighet direkt att flera i dem här kretsarna har psykiska - och missbruksproblem. Jag ser det som en tillfällighet att de ger uttryck för sina smärtor via musiken. Det kunde lika gärna varit något annat.
Jag förstår inte varför man vill glo på detta. Jag har lika lite förståelse för att någon vill se gore-och splatterfilmer t.ex.