Annat än metal?
En simpel fråga bara, lyssnar ni på något annat än metal?
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
jaarå, när jag är med vänner som inte lyssnar på metal! Då blir det ju det som går på radion. Eller vad dem gillar. Oftast typ Lady gaga, rihanna och allt det där.
Annars blir det typ Unicorn kid, parry gripp och andra oseriösa låtar :)
Jag själv gillar att lyssna på lugna låtar som jag kan sjunga med till, t.ex. The Fray! :)
Min granne skriver även låtar så jag lyssnar mycket på hans musik också! :)
Japp! :) Lyssnar på lite av det mesta. Mitt absoluta favoritband är Hollywood Undead, rapmetal i vissa låtar men mycket annat ;) Men det jag lyssnar mest på är metal :)
Yes lite som faller mig in :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jag lyssnar mest på hårdrock/metal och liknande men kan också lyssna på annat t.ex. Patti Smith, Pearl Jam och Nick Cave. Gammal punk fungerar också då jag tillhör första generationens punkare (identitetskris där med hårdrocken
) . Jag kan också lyssna på klassisk musik om ingen sjunger. Däremot lyssnar jag INTE på dansband, jazz, rap och hip-hop osv. Mycket av den moderna populärmusiken tycker jag är skit!
Niceee :D
Själv lyssnar jag för det mesta bara på metal, men har även börjat dra in Hardcore/Hardstyle och även lite sjuk dubstep :P
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
#5 Lite dubstep.. Mycket metal… = Metaldub!(?)
Älskar den låten! <3 <3 <3 <3 Dubstep med growl, så underbar mix! <3 
hehe ska lyssna på den ;D
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
nja inte så jätte bra :P
är mer för det här:
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Hehe jag gillar den ;)
Den var ganska bra :)

Lyssnar på all musik jag tycker är bra, oavsett genre. Var och såg Ke$ha för några månader sedan exempelvis =)
Jag lyssnar mest på Gothic.. Men sen får jag dras med Felix's musik ibland också. 
// Lise
When nothing goes right, go left!
#9 dom där e sköna som fan ;)
#11 haha självklart ;)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px