Dröm konserten?
Hej allihopa :)
Okej, som rubriken lyder. Vilket är drömbandet/banden att se live? Även de som kanske inte skulle av någon anledning kunna spela heller.
Jag vill se kiss, Marilyn manson, Skid row, hardcore superstar :)
Jag skulle vilja se Whitesnake (missade när dem var i kristiandstad) skulle även vilja se Halloween med live :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hmm… Mayhem med Dead, Euronymous, Hellhammer och Necrobutcher skulle vara nåt! :) Nu går ju inte detta eftersom att Dead (självmord) och Euronymous (mördad) är döda, men ändå ;)
Hollywood Undead är mitt favoritband (rap, rapmetal typ), skulle kunna betala ritigkt bra för att se dom live! 
Band som jag inte har sett men vill se:
* Oh, Sleeper
* Bring me the horizon
* Tool
* Dawn of solace
Band som jag har sett men vill se igen:
* In Flames
* SLIPKNOT <3
* Dead by april
* Ghost
* Rise to remain
* Trivium
Absoluta drömmen skulle va å se Strapping Young Lad, men dom finns ju inte kvar längre, sen vill jag se Devin Townsend, missade honom i våras tror ja de var :P
Fler band är t.ex:
Aborted
The Berzerker
Rotten Sound
Insomnium
Judas Priest
och många fler :D
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Nu är jag lite nostalgisk här, men min drömkonsert var Gary Moore på Sweden Rock 2010. Helt underbart att få stå i ösregnet och känna blåsten i mitt ansikte när han spelade. Vilken upplevelse det var! Kan säga att jag fällde en tår när beskedet om hans bortgång kom! Trodde först inte det var sant. Har också sett Billy Idol, Aerosmith, Whitesnake, Ozzy, Michael Schenker Group, Alien… och många, många fler. Men, jag kommer alltid att sätta Garys spelning högst på listan…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Rhapsody of fire, Dream Theater, Angra, Sonata Arctica, Impellitteri
Jag har velat se Marilyn Manson, och det gjorde jag 2007. Riktigt mäktigt. Min första konsert dessutom.
Men Metallica skulle jag vilja se.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Hmm… många.
Atreyu, Three Days Grace (inte direkt hårdroc men shh), Metallica, Korn och Rammstein. Främst Rammstein!
#8 Ja Rammstein vore mäktigt att se! Inte nödvändigtvis för musikens skull (är inget stort fan) men för deras eldshower osv.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Ja för allt. Och att drägla över Til (jag är lesbisk men ändå. Han har något, k? haha xD)
De sa ju att de skulle lägga av så jag gav liksom upp men så poff lanserade de sin nya best of tour och jag missade dfr det helt, now its too late. Bajs på dem, i say.
Led Zeppelin på OS invigningen i London vore nåt, med Bonham jr vid trummorna.
#9 Se Rammstein det är nog den bästa konserten jag varit på :) Helt jäkla otrolig!
Evanescense och Within temptation vill jag se!
// Lise
When nothing goes right, go left!
Mjo, Evanescence VILLE jag se men tyckte nya återföreningsskivan var en besvikelse faktiskt:/
#14 Har faktiskt inte lyssnat på den, tror jag.. Måste jag fixa!
Även om den är en besvikelse vill jag ändå se dom då jag är typ hemligt kär i Amy 
// Lise
Haha aw! Jag var inte-så-hemligt-kär i henne förr;)
De var grymt bra då, spec Fallen-albumet.
Har sett många av mina favoriter men drömmen är nog Avantasia, alltså hela gänget samlat inklusive Sharon från Within Temptation.
Några av dem spelade ju i Stockholm härom året men inte alla samlade tyvärr.
#16 Jaa hon är underbar 
// Lise
Just det, Korn hade jag velat se med!:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Såg att de e många som vill se Rammsten, dom kommer ju till stockholm i februari :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
#20 Jag vet, å jag missar dem :/ Väldigt frustrerande :(
Fast jag får se Mötley i sommar igen istället:) inte att förkassta :)
Fyfan va trist :/
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px